20 april 2012

Uitgever Gezocht 3.0 bestaat!


Het is echt een heel vreemde gewaarwording. Mijn buurvrouw aan de deur met in haar handen een zware doos. “Het lijken wel boeken”, zegt ze. “Ik zal je wat zeggen, het zijn boeken. Het is mijn boek!” hoor ik mijzelf zeggen. 
Ik trek de kartonnen doos, die mijn uitgever Van Lindonk & de Bres al had aangekondigd, in de deuropening open. “Gefeliciteerd”, roept mijn buurvrouw.
Dat was twee en een half uur geleden. Het boek ligt naast mijn laptop en als ik er naar kijk lijkt het net of ik het zelf niet geschreven heb. Ik pak het in mijn handen en blader er door heen. De tekst komt mij heel erg bekend voor. Ik kijk er nieuwsgierig naar om te zien wat “ze” van al die verbeteringen en voorstellen hebben gemaakt. Dat heb ik natuurlijk zelf gedaan, maar dat komt niet binnen. Zo voelt het niet. 
Natuurlijk ben ik al ruim anderhalf jaar bezig met het hele proces van manuscript schrijven, aandelen verkopen op TenPages.com en het uiteindelijke boek schrijven. Ik ken bijna elke komma van mijn tekst en ik weet waarom het boek er nu zo uitziet. En toch blijft het vreemd. 
Mijn boek bestaat. De glimlach is ondanks alles niet van mijn mond te halen.
Ik beloof dat ik hard zal juichen wanneer ik Uitgever Gezocht 3.0 voor het eerst in een boekhandel tegen zal komen!

4 opmerkingen:

CEO Hotel Mama zei

Van harte met je eigen boek. Ik kan me zó goed voorstellen dat het raar moet zijn om dat "kindje" waar je zó je best voor hebt gedaan ineens als een volwassen ding in je handen te hebben, te kunnen ruiken en te voelen.
Voor mij nog een grote droom maar eens op een dag hoop ik net als jij een palletje te krijgen met dat ene extra speciale "kindje" ;-) Jouw boek gaat daar vast bij meehelpen. Geniet van dit mooie moment, jouw boek, jouw kindje!

Knuf, Thiery
CEO & Auteur van Hotel Mama
www.hotelmama.nl

ProSuccesvol zei

Dankjewel Thiery,

Blijven geloven en blijf in actie!

Succes, Maurice

Ilona Blom zei

Hallo Maurice,

Gefeliciteerd hoor met je boek!
Het lijkt me dan ook helemaal fantastisch om je eigen boek in handen te hebben. Laten we hopen dat 'Rosé!' het ook zal halen.
In ieder geval heb ik jouw boek besteld en kan niet wachten tot het binnen is.

Geniet van je behaalde succes!!

Groetjes, Anna Loo

EMS zei

@ Anna Loo

Dankjewel voor het bestellen van mijn boek en heel veel succes met het promoten van je manuscript op TenPages.com.

Maurice